Ambulante begeleiding

Als je denkt dat onze gespecialiseerde ambulante begeleiding iets voor jou is, dan kun je je vrijblijvend aanmelden via het aanmeldformulier op de aanmeldpagina. Bij het aanmelden geef je je voorkeursstad aan en dat je in aanmerking wilt komen ambulante begeleiding. We starten altijd met een kennismakingsgesprek. Nadat je je hebt aangemeld ontvang je uiterlijk binnen twee weken een e-mail van onze aanmeldfunctionaris met meer informatie over dit kennismakingsgesprek.

Stappen aanmeldtraject

Het aanmeldtraject voor ambulante begeleiding ziet er als volgt uit.

  1. Aanmelding via website.
  2. Aanmeldfunctionaris neemt contact op.
  3. Kennismakingsgesprek op een locatie naar keuze.
  4. Aanmeldfunctionaris beoordeeld of hulpvraag aansluit bij begeleidingsaanbod.
  5. Aanmeldfunctionaris zorgt voor toegang ‘Mijn IVA“.
  6. Gegevens aanvullen en documenten uploaden op “Mijn IVA“.
  7. Dossier compleet? Stuur een bericht naar de aanmeldfunctionaris.
  8. Aanmeldfunctionaris plant intakegesprek.
  9. Intakegesprek met intakefunctionaris.
  10. Intakefunctionaris beoordeelt of hulpvraag aansluit bij begeleidingsaanbod. Bewoner wordt op de hoogte gesteld van deze beoordeling.
  11. Aanvraag maatwerkvoorziening bij de gemeente (indien nodig).*
  12. Maatwerkvoorziening toegekend: intaker neemt contact op om intakeprocedure af te ronden.
  13. Startbespreking met teamleider en begeleider op locatie.

* Dit kan per gemeente verschillen.

terug naar boven